Pazartesi, Ocak 22, 2007

Kimse söylemiyor, bari ben söyliyeyim: Hayvanız biz!


Niye çabalıyoruz ki farklı bir şey olmak için? Nedir derdimiz? Nihayetinde hayvanız biz de. Yaşam dürtülerimiz doymaktan ve soyumuzu devam ettirmekten ibaret. Beynimizi kullanmadan da yaşayıp ölebiliriz. Tıpkı hayvanlar gibi. Topraklarımızı belirleriz, o sınırları geçmeye çalışanı da kovarız ya da öldürürüz. Bu kadar basit bu iş. Niye "İNSAN OLMAK şöyle bir şeydir" diye kurallar getirmeye, geliştirmeye çalışarak kendimizi zorluyoruz ki? Niye tartışma gereği hissediyoruz ki? 2 kuruş aklımız var diye niye kendimizi üstün görüyoruz ki sıçanlardan ya da sırtlanlardan?

Güçlü olan kazanır, düşmanını öldürür, ölen de öldüğüyle kalır, kurda kuşa yem olur gider.
İnsan minsan olmak istemiyorum ben artık, okumak, araştırmak da istemiyorum, zor çünkü bu, çok zor. Bağırırım, çağırırım, ya da sıkarım silahı, olur biter...


"Biz" derken tüm insanlığı kastediyorum.

0 yorum: