Cuma, Ocak 19, 2007

Günler böyle geçiyor

Aslında bu postun konusu tam tersi olacaktı. Daha önce defalarca büyük konuşmuş ve bu konuşmalarını defalarca yalamış ama yine de akıllanmamış bir kişi olan ben, bakın diyecektim, bünyeye yardımcı olmak, sağlıklı tutmak için multivitamin kullanıyorum, ayrıca bağışıklık sistemini güçlendirmek için şunu da tavsiye ederim, grip aşısı da oldum, süperim, herkes hasta hasta gezerken ben sapasağlamım diyecektim. 2 yıldır hasta olduğumu, yatak döşek yattığımı hatırlamam diyecektim ama kısmet değilmiş!

Nitekim son 3 gündür hayat yandaki arkadaşlar, bolca burun akıntısı, göz yanması, boğaz ağrısı ve hapşurukla beraber geçiyor. Gerçi yatak döşek yatmalık bi durum yok. Hatta izin bile almadım, işyerindeyim hala.

Bunların üstüne bi de flor elektrodum kırıldı. Firmanın elinde de stok yokmuş, tez konusunun analizleri için mecburen bi ay daha bekleyeceğim.

Ama yine de bütün bunlar yOrkunla beraber Star Wars serisini izlememize engel değil! Kahramanımsın C3PO.

0 yorum: