Pazartesi, Kasım 20, 2006

Michael Jackson kuşu

Geçen gün yorkunun dizine uzanmış yatıp da zap yaparken dedi ki: ya dün akşam discovery'de bi kuş gösterdiler, moonwalking yapıyordu, arkadan da vermişler müziği dım dım dırıdım dım dırıdım dım dırıdım dımm dım şeklinde, çok enteresandı felan diye anlattı kuşu ve akabinde, aa dedim çok komik olur öyle bir şey, keşke arasaydın ben de açsaydım tv'yi... şeklinde bir cevap verdim. İşte tam o an discovery ch.ı tuşladım ve ekran aynen şöyle açıldı:




Bayılıyorum böyle hoop diye denk gelen anlara. Ayrıca da, ornitolog abla ne kadar keyifli farkettiniz mi?
.
Evet, biz çift olarak discovery, national felan izliyoruz.
.
.
Mesainin son dakikaları. An itibariyle çıkıp dişciye gideceğim. Video tam yüklenmemiş olabilir, kontrol edemedim. Düzeltirim artık eve geçince.

ps. Videonun daha temiz bir kaydını youtube'dan mooonwolking bird diye arama yaparak bulabilirsiniz. Malesef youtube'dan beta blogger a halen video gönderemiyoruz. HTML ile ayarlamayı da beceremedim.

2 yorum:

zynp dedi ki...

eheheh süpermiş !

CHROMA dedi ki...

Şimdi buna karşılık birilerinin de Madonna kuşunu bulması lazım :)