Salı, Kasım 07, 2006

Hayallerim, İstanbul ve Autoshow

Hayallerimin şehriydi İstanbul. Orada yaşayacaktım, orada çalışacaktım. Haftaiçlerim Gebze-İstanbul arasında gidip gelmekle geçecekti. Haftasonları İstiklal'den çıkmayacaktım. Küçük bir ara sokakta, bodrum katta ya da kot farkı olan bir apartmanın alt katında ev tutacaktım. Muhtemelen Üsküdar'da ya da Kadıköy'de. Ölesiye bir koşturmaca içerisinde geçecekti günlerim. Tiyatrolara gidecektim, dans gösterilerine gidecektim, aktiviteleri takip edecektim, modern sanata ilgi duyacaktım vs vs vs ... gibi planlarım vardı üniversitedeyken. Ama heyhat, hayat beni Adana'ya getirdi. Nasıl da sahip çıkmışım hayallerime görüyorsunuz değil mi :)

Ama yine de ara sıra gidiyorum İstanbul'a. Düğün, dernek, konser, iş gibi bahanelerle yılda en azından 2-3 kere oradayım. Bu hafta sonu İstanbul'daydım mesela. Kimya fuarına gittik, gezmek için. Gezdik, gördük, tanıştık. Katalog aldık, kart bıraktık. Yaşımdan ve görünüşümden dolayı firma temsilcileri tarafından ilk etapta pek de ciddiye alınmadığımı farkettim. Bana hala "aa, biz sizi öğrenci sanmıştık" diyenler vardı :)) Aslında bu gizliden gizliye hoşuma da gitmekte.
Dehşet bir soğuk vardı cumartesi günü. Adana'nın gözünü seveyim :) Ey İstanbul ahalisi, Adana'da görüp görebileceğiniz en soğuk hava bu hafta sonu orada gördüğünüz havadır!
Tesadüfe bakınız ki, bizim gittiğimiz fuar merkezinin hemen yanında CNR'da auto show 2006 vardı. Beraber gittiğim iş arkadaşım bir araba hastası olunca, mecburen oraya da girdik. Ben içeride rengarenk şovlar, süper arabalar, her tarafta birbirinden güzel manken kızlar bekliyordum ama yanılmışım. Arabanın ön koltuğuna bile oturmaktan hoşlanmayan bir kişi olarak bana pek bir şey hissettirmedi. (Böyle düşünmemin sebebi kesinlikle o arabaları alacak param olmaması felan değil. Alakası yok. Hoş olsa da almam zaten. Kaskosuydu, benziniydi, vergisiydi. Çalındı, çizildi derdiydi. Hiç gerek yok.) Bu arada, bence fuarın en güzel yeri klasiklerin sergilendiği standdı. Zaten tek fotografımı da orada çektirdim. 1960 model, ateş kırmızısı bir Cadillac. Muhteşem.

Merak etmeyin, iş arkadaşım benim kadar ilgisiz kalmadı fuara. Buyrun bu da ondan bir foto:

0 yorum: