Perşembe, Ağustos 17, 2006

BUNGEE

"Yapmadığınız bi bu kalmıştı! Onu da yapın tam olsun. Siz benim yüreğime indireceksiniz" dedi annecik. Ama biz (yani kardeş ve ben) onu da yaptık. Sonuç: Anne hala hayatta :) Yüreğine de baktık, inen bir şey yoktu.



Yer: Antalya- Lara plajı. Biz bunu yapalı 14 gün oldu ama ben çok yoğun bir kişi olduğumdan dolayı ancak yazabildim. Yanarım yanarım da bi poz fotoğrafım olmadığına yanarım. Videosu çekilen kişi kardeş. Çeken ise benim ama önce o atladığı için yukarıda beni çekecek kimse kalmamıştı :( Neyse ki sertifika (!) verdiler de bi şekilde belgelendi benim durumum.

Bungee yapacaklara bi çift sözüm var, kuleye çıkmadan evvel hiç bir sağlık sorununuz olmadığına dair bir belge imzalıyorsunuz. Yukarıda kalbiniz yerinden çıkacakmış gibi gümlüyor. Atladığınız ilk anı hatırlamıyorsunuz. Zaten kendiniz atlamıyorsunuz, yanınızdaki görevli sizi hafifçe itiyor. Birden çığlık atıp havada salınırken buluyorsunuz kendinizi. İlk gün pek bir şey yok ama sonraki iki gün boyun ağrısı ve sırtta hafif bir ağrı ile geçiyor. Bir de benim ayak bileklerime taktıkları ağırlığı biraz fazla sıktılar galiba ki, yaklaşık 10 gün bileğim sızladı. Ama değer. Gene yapar mıyım sorusunun cevabı ise "evet" oluyor.

Bungee'yi saymazsak eğer, kahvaltı et, gazete oku, denize gir, duş al, öğlen yemeği ye, okey oyna, tekrar denize gir, duş al, kitap oku, akşam yemeği ye, biraz sohbet muhabbet, sudoku çöz ve yat döngüsü içerisinde geçti 9 gün. Bana kalsa 2 gün yeterdi ama işin ucunda yıl boyu doğru düzgün görüşülemeyen bir anne olunca süreyi biraz uzatmak gerekiyor. Zaten doğuştan dibi tutmuş bir tene sahip olan ben, şu an karanlıkta görülemeyecek kadar karardım. Dinemiz ile yanyana durunca İstanbulspor bayrağı gibi oluyoruz.

Tatilden evvel sudokunun ne olduğunu hiç bilmezdim. Yani sağda solda çok duydum, çılgınlık düzeyine ulaştığını görüyordum ama ne ki bu diye bakmamıştım hiç. Aman o ne güzel bulmacaymış öyle! Can sıkıntısına birebir. 2 sudoku en az 1 saat oyalıyor. İlk bir kaç deneme başarısız oldu tabi ama artık samurai sudoku bile elimden kurtulamaz.

İşyerinde ise ISO 14001 & OHSAS 18001 hazırlıkları tam gaz sürmekte. Önümüzdeki ay gerçekleşecek olan esas denetlemeyi de geçtikten sonra herkes rahat bir nefes alacak.

Ve son olarak, special thanks to OIBYRD.

4 yorum:

Psychedelic dedi ki...

Ya siz manyak mısınız burdan mı öyle görünüyorsunuz? Size baka baka bana da bir haller olmakta..

ChromA dedi ki...

Amanın sayko dayı gelmiş :))) hoşgelmiş. Dayı sen bakma bize, arada eser öyle. Aslında gayet akıllı mantıklı bir kişiyimdir ben ama hep mantık hep mantık nereye kadar? Ara sıra dellenmek lazım ki dengeyi bulalım.

vintage biscuit dedi ki...

5 sene once bende deli seyi denemistim !!!! bi daha yaparmiyim
/ bilmiyorum :)

ChromA dedi ki...

Ben aslında hemen ertesi günü gidip tekrar ve daha bilinçli yapmak istedim ama boyun ağrısı yüzünden vazgeçtim. Artık tekrar ne zaman kısmet olur bilemeyeceğim.