Pazartesi, Ağustos 28, 2006

Bardak mı dediniz?


Bulaşık yıkarken farkettim ki evde gereksiz bir bardak fazlalığı var. Bardaklar bu kadar bol olunca her çaya, her kahveye, her suya ayrı bardak kullanılıyor ve o bardaklar evin bilimum yerlerinde (çalışma masasında, yatağın başucunda, çamaşır makinesinin üstünde, banyo aynasının önünde, salonda sehpanın üstünde, mutfak tezgahında veya yemek masasında) birikiyor. Üşenmedim saydım ve tek tek fotografladım. Kalemlik niyetine kullanılan kupaları ve utanıp da çekmediğim kahve fincanlarını da sayarsak eğer tam 87 adet bardak var evde!!! Merak edenler buraya bakabilir, veya buraya, veya buraya, veya buraya, veya buraya, veya buraya, veya buraya....

2 yorum:

irfy dedi ki...

Amanin bi simetri hastasıyla karşı karşıyayız galiba
Resimlere bi baktım da :)

CHROMA dedi ki...

A ha biri daha gelmiş bloga :) Teşhis doğru irfy-can. Hastalık düzeyinde olmamakla beraber simetromaniğimdir ben. Biliyor musun, şu anki işime girmemdeki en önemli etkendir bu. Ben mülakat için beklerken, sekreterin arkasındaki tablonun eğik olduğunu gördüm ve dayanamayıp kalkıp düzelttim. O sırada müdür de toplantı odasının camından beni tabloyu düzeltirken görmüş ve içinden "hımm, bu kız laboratuvarı da derli toplu tutar demiş" ve de yanılmamış :) Kendisi bunu işe girdikten 1 sene sonra söyledi.
İyi hatırlattın yaw, ben bunu sonra post olarak da yazayım :p