Perşembe, Ocak 08, 2009

Bende birşeyler var!

Artık şuna inandım ki, bazı garip güçlere sahibim!!
Daha önce bahsetmiştim, işte tanıştıklarım işyerinde kalır, özel hayatımda görüşmem. Uyumsuz birisi değilim, aksine çok sevilen bir kişiyim işyerinde ama böyle bir prensibim var işte. Ve şu ana kadar şirkette kiminle samimileşsem, mesai saatleri dışında görüşsem, hepsi biryerlere gidiyor!!!! 6 yılda 5 kişi ile santral sahası dışında görüştüm, 5'i de ayrıldı buradan. İstisnasız hep böyle oldu, vallahi billahi! 5.cisinin ayrıldığını da az önce öğrendim.
Biri TOBB'a geçti, biri aile hekimi oldu, biri emekli oldu, biri Antalya'ya gitti. Serap da TAEK'e geçiyormuş. Dün istifasını vermiş.
Hayırdır inşallah...

1 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

"maşallah dediğin bir hafta yaşıyor hatun kız" diyesim geldi ve hatta dedim yafu;)