Perşembe, Eylül 04, 2008

Leylek gördüm havada

Karadeniz muhteşemdi. Trabzon-Rize-Artvin arasında yaşananlar için "fırsat bulabilirsem eğer" detaylı bir yazıyı sonra yazacağım.

Daha tatil modundan çıkamamışken, Almanya'ya gidiyorum bir haftalığına.

Pazar sabah 04:50 Adana - 06:30 İstanbul / 08:40 İstanbul - 10:35 Berlin (TR saati ile 11:35) şeklinde bir aktarmayla geçeceğim yaban ellere.

Pazar günü havalanından otele gidip yerleşiyorum, konferans organizatörleri vs gibi birileri varsa görüşüyorum ve de öğleden sonra müzeler adası olarak bilinen (Museumsinsel) yere gitmeyi, Nefertiti'yi, Pergamon sunağını görmeyi planlıyorum.

Katılacağım konferans ile ilgili detaylar http://www.icpws15.de/ adresinde. Ama ben hepsine girmeyeceğim.

Çarşamba akşamı konferans organizasyonu şurada bir akşam yemeği düzenleyecekmiş.

Perşembe öğleden sonra da şöyle bir tur varmış.
Cuma günü dönüş günü. Oranın saatiyle 11:35'te uçağa biniyorum, Türkiye saatiyle 15:20'de İstanbuldayım.

Cuma akşam İstanbul'da babamlarlayım. Cumartesi günü de 20:00 uçağına binip 21:35'te sıcak, sevgi dolu yuvamıza dönüyorum :)))

10 eylül'de yapılacak big bang deneyinin, birilerinin iddia ettiği gibi kara delikler oluşturup, dünyayı yok etmesi durumunda bunların hiçbiri (en azından bir kısmı) gerçekleşemeyecek. Gerçi ben astrofizik doktorası yapan Meltem'e sordum ölecek miyiz diye. O da aşağıdaki gibi bir cevap yazmış:

Hayir olmeyecegiz :)
O mini karadelik dedikleri hakikaten mini, karadelikler zaten sadece 'olay ufku' denen capa yaklasilip icine girildiginde yutar, hizlandiricinin icinde metrenin katrilyonda biri kadar capa sahip bir karadelige girebiliyorsa birileri insan degildir zaten, birak yokolsun :)))



"Evet, var öyle bir ihtimal" deseydi eğer gitmeyip, son günlerimi kocam ve ailemle geçirecektim :)))

ps. Şimdi öğrendim, havai fişek yarışması varmış Berlin'de 5-6 Eylül'de. Kaçırıyorum :(

0 yorum: