Salı, Aralık 19, 2006

Hediye seçmem lazım !!

Yılbaşı yaklaşıyor, ve ben hala hediyeye karar verme faslını bitiremedim. Anneye hediye al, kardeşe hediye al, babaya hediye al, dayıya al, teyzeye al, kuzene al, yengeye al, arkadaşa al, al al al... Hepsi ayrı insanlar, ayrı yaştalar, farklı yerlerdeler.
Hediye seçmek çok özel bir iş. Basit olmamalı, sıradan olmamalı, çok ucuz olmamalı, çok pahalı olmamalı, özel olmalı, kullanışlı olmalı... Paketi açınca gözleri parlamalı hediye alan kişinin. Evet farkındayım geç kaldım ama kafamda bir aydır ona ne alsam, şuna ne alsam telaşı var. Ve hala pek çoğuna isim koyamadım :(
İşin kötüsü akşam yedide şehirde olduğumda pek çok mağaza kapanmış oluyor. İşte bu noktada mağazaların, tasarımcıların internet sayfaları benim en büyük kurtarıcım. İş saatinde mağaza mağaza gezmenin keyfi de ayrı bi güzel. Satış yapmasalar da sadece katalogları ve ürünleri görebilmek bile seçim yapma konusunda çok yardımcı oluyor.
Link mink vermiycem, arayın bulun kardeşim :) Zaten vaktim de yok, bir kaç site daha bakmalıyım!

0 yorum: