Çarşamba, Mayıs 26, 2010

Bebek arabasından -şimdilik- vazgeçtim

Bebek arabası almaktan/kullanmaktan şimdilik vazgeçtim. En azından ilk bir kaç ay için. Yıllar önce şöyle bir yazı okumuştum 10 marifette. Görünüş ve işlev olarak çok şirin olduğunu düşünmüşüm ama o zamanlar ortada bir bebek hatta çocuk sahibi olma fikri dahi olmadığı için unutmuş gitmiştim.
Geçen gün Tanya'nın sayfasında okuyunca tekrar aklıma geldi.

Üst fotodaki "ring sling", alttaki ise "wrapping" olarak adlandırılıyor.


Biraz araştırınca karşıma bir sürü annenin yazısı çıktı bu taşıma yöntemleri ile ilgili: Burada, burada, burada, burada, burada, burada, burada, burada, burada ve burada yararlı yazılar var. Hatta daha fazlasını ve evde nasıl dikebileceğinize dair tarifleri google'da tarama yaparak bulabilirsiniz.

En azından doğum izninde olduğum bir kaç ay kızımla bu şekilde temas etmeyi tercih edeceğim.

2 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

üfff ya yarım sayfa yazdım pis internet hata oluştu dedi ya ne bu şimdi şansmı.Bi daha nasıl yazcam ben onları yaaaa :(
işinözü bir dahakine kesin kullanırım ben bunuydu ama :))

CHROMA dedi ki...

Bazen bana da oluyor öyle. Çok sinir bozucu. O yüzden artık göndere basmadan önce mutlaka kopyalıyorum.

Ben nasıl dikilir diye kalıp araken şu sayfayı buldum ve fiyat makul gelince dikişle uğraşmak yerine bej renginden sipariş verdim: http://sanalbebekmagazasi.blogspot.com/2010/01/baby-sling.html

Kullanmaya başlayınca yorumları iletirim sana :)