Perşembe, Kasım 06, 2008

Öküz altı buzağı mı arıyorum acaba???



Bilmiyorum, ben mi çok pimpirikliyim acaba ama Amerika deyince 3 kere düşünmek gerektiğine inanıyorum. Sanki herşey bir projenin parçası gibi geliyor bana. Bush yönetimi çok antipati topladı, Amerika'ya olan ilgiyi, sempatiyi, güveni azalttı. Sanki bu imajı toplamak için karizmatik, güven veren görünümüyle -ve de özellikle zenci olması sebebiyle- Obama gibi bir figür yaratıldı, karşısına da hiçbir karizması olmayan McCain konuldu gibi geliyor bana, naçizane. Çok sevinemiyorum yani. Umarım yanılıyorumdur :)

2 yorum:

Yavuz dedi ki...

Mevzu bahis Amerikan siyaseti olunca, tüm mesele iyi polis kötü polis şablonuna oturtmakta, sevgili Chroma. Öncesini hatırlamaya yaşım yetmiyor ama, (Reagan-Bush-Clinton-Bush-Obama) Amerikalılar dünyaya bir iyi bir kötü (görünen) başkan sunmakta (yada bir iyi iki kötü). Ama ana temaları aynı. Kim olursa olsun başkan, ABD şampiyon. Korkarım ki haklısın. Başkanları ne kadar sempatik görünürse görünsün yaptıklarının sonuçları aynı.

chroma dedi ki...

Sayın vogel, Nietzsche der ki: "Umut en kötü hastalıktır, işkenceyi uzatır" :)

Zevcenizle bir görüşün de, biraraya gelelim müsait bir zamanda.